در حوزه مدیریت پروژه چه کتاب هایی را بخوانیم؟

دانش مدیریت خود را در تمام حوزه‌های مدیریتی به روز کنیم.

در حوزه مدیریت پروژه چه کتاب هایی را بخوانیم؟

۲۷ بازديد
در این مقاله قصد داریم کتاب هایی را معرفی کنیم که علاقه مندان رشته مدیریت پروژه آن ها را بخوانند و مسیر شغلی و تحصیلی آن ها را هموارتر کنیم.پس اگر به مباحث مدیریت پروژه علاقه مند هستید با ما در این بلاگ همراه باشید.
 

معرفی کتب مدیریت پروژه :

  • کتاب مدیریت پروژه در سال ۲۰۵۰

  • کتاب پیاده‌سازی PMO

  • کتاب مدیریت پروژه نوشته‌ی اندی بروس و کن لانگدن

  • کتاب مدیریت پروژه راهنمای مسیر

علاوه بر کمک به صاحبان مشاغل کوچک برای مدیریت بهتر تجارت و فرآیندهای آن ، آموزش مدیریت پروژه همچنین می تواند به استخدام مدیر پروژه در یک سازمان کوچک یا بزرگ کمک کند. یکی از راه های درک بهتر موضوع خواندن کتاب های مرتبط با موضوع است. در این مقاله سعی شده است با معرفی کتاب های مدیریت پروژه شما را در آموزش مدیریت پروژه راهنمایی کنیم. البته فقط خواندن این کتاب ها نمی تواند شما را به عنوان مدیر پروژه تبدیل کند و شرکت در دوره های مختلف مهارت های شما را تقویت می کند.

بهترین کتاب آزمون آیلتس

نمرات آیلتس مورد قبول دانشگاه های سراسر جهان از جمله دانشگاه های کشورهایی مثل ایالات متحده آمریکا، انگلیس، کانادا، امارات متحده عربی، آلمان و غیره است. از میان دانشگاه هایی که نمره آیلتس را قبول دارند می توان به دانشگاه های معتبری مثل دانشگاه دیتون (University of Dayton)، دانشگاه متروپولیتن منچستر (Manchester Metropolitan University)، دانشگاه جورج میسون (George Mason University)، دانشگاه اوبرن (Auburn University)، دانشگاه هاروارد (Harvard University) و … اشاره کرد.

کتابهای آنلاین و آفلاین مختلفی برای آزمون آیلتس در اختیار شما قرار دارد که با استفاده از آنها و مطالب دیگر می توانید خودتان را برای شرکت در آزمون آیلتس آماده و حداکثر نمرات را در آزمون نهایی کسب می کنید. با تمرین، صبر و داشتن عزم و اراده راسخ می توانید در این آزمون نتیجه خوبی بگیرید.

ما در این مطلب کتابهای پیشنهادی برای آمادگی در آزمون آیلتس 2021 را به همراه چندین نکته و راهنمایی در اختیارتان می گذاریم.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.